.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
فدراسیون جهانی فوتبال فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. داوران بین‌المللی ایران در سال ۲۰۲۴
فدراسیون جهانی فوتبال فهرست نهایی داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد.(ادامه)
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود. سرنوشت بازیگرانی که دل به اپوزیسیون بستند چه شد؟
بازیگران با باور‌های دروغین وبا اتخاذ مواضع نادرست برای به دست آوردن دل غربی‌ها، مهاجرت می‌کنند؛ اما بعد از مدتی که تاریخ مصرف آنان تمام می‌شود.(ادامه)
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند. بماند به یادگار برای آرمیتا...
روزهای تلخی در سال۱۴۰۱ گذشت. اما چشم‌ها و گوش‌ها بازشد. همه دیدند چطور آنها که داعیه حمایت از آزادی مردم و حقوق زن داشتند، در سر، سودای تجزیه ایران داشتند و چه نقشه‌ها کشیدند.(ادامه)
ژیلا صادقی گفت: در شلوغی‌ها برخی از هنرمندان روسری خود را درآوردند، مگر با در آوردن روسری چیزی درست می‌شود؟ ژیلا صادقی: بعضی سلبریتی‌ها به دنبال جداکردن همسرم از من بودند
ژیلا صادقی گفت: در شلوغی‌ها برخی از هنرمندان روسری خود را درآوردند، مگر با در آوردن روسری چیزی درست می‌شود؟(ادامه)
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
روزنامه ایران نوشت:رفتارهای توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود. مهناز افشار، نتیجه پشت کردن به وطن را دید
روزنامه ایران نوشت:رفتارهای توأم با خشونت جریان‌های برانداز خارج‌نشین با مهناز افشار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون در جریان تظاهرات ضدایرانی در آلمان، نشان داد پشت کردن سلبریتی‌ها به وطن، خوش‌عاقبت نخواهد بود.(ادامه)
افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشارمرضیه برومند فاتحه زندگی مشترک‌مان را خواند افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشار
افشاگری یاسین رامین از ازدواجش با مهناز افشارمرضیه برومند فاتحه زندگی مشترک‌مان را خواند(ادامه)
دو مازنی در بین داوران بین المللی ایران در سال 2021 به فیفا معرفی شدند
پس از پیگیرهای صورت گرفته از سوی سرپرست و دبیرکل فدراسیون و هماهنگی‌های به عمل آمده و مصوبه هیأت رئیسه،فهرست پیشنهادی کمیته داوران توسط دپارتمان بین الملل به فیفا ارسال و رجیستر شد.(ادامه)
شمال نیوز:
 روحانی که در مازندران از مهناز افشار شکایت کرده بود از شکایتش صرفنظر کرد و مهناز افشار را به خاطر شوهرش بخشید. مهنازافشار از سوی روحانی مازندرانی بخشیده شد / به خاطر شوهرش گذشت کردم
شمال نیوز: روحانی که در مازندران از مهناز افشار شکایت کرده بود از شکایتش صرفنظر کرد و مهناز افشار را به خاطر شوهرش بخشید. (ادامه)
شاکی مهناز افشار: «مهناز افشار» عذرخواهی کرد من هم بخشیدم
طلبه آملی شاکی خصوصی پرونده مهناز افشار این خانم بازیگر را بخشید.(ادامه)
عکس: لباس عجیب و غریب مهناز افشار در خارج از کشور!
لباس عجیب و غریب مهناز افشار در خارج از کشور!(ادامه)
عکس/ حذف تصویر مهناز افشار از پوستر «آشفته‌گی»
با این‌که مهناز افشار، نقش اصلیِ «آشفته‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی را بازی می‌کند، اما تصویر او از پوستر این فیلمِ در آستانه اکران، حذف شده است. «آشفتگی» با نقش‌آفرینی مهناز افشار، بهرام رادان، مهران احمدی، نسیم ادبی، نازنین صلح‌جو، احسان محمدی و دریا مشرقی ساخته شده است و از چهارشنبه ۲۷ آذر در سینماهای سراسرکشور اکران می‌شود.(ادامه)
وکیل مهناز افشار در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: پرونده در دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح است و چنانچه ایشان ظرف مدت یک ماه به کشور نیاید در مورد صدور قرار مناسب برای او تصمیم‌گیری خواهد شد. پرونده مهناز افشار به کجا رسید؟
وکیل مهناز افشار در رابطه با آخرین وضعیت پرونده موکلش گفت: پرونده در دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح است و چنانچه ایشان ظرف مدت یک ماه به کشور نیاید در مورد صدور قرار مناسب برای او تصمیم‌گیری خواهد شد.(ادامه)
توئیت مهناز افشار در پاسخ به شایعات+عکس
مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که به خارج از کشور سفر کرده و داور استعدادیابی در یک شبکه ماهواره ای شده در توئیتی در پاسخ به همه گمانه زنی ها نوشت: باورهای منفی دقیقا باورند نه واقعیت. (ادامه)
مهناز افشار از حب‌الایران به حب السعودی رسید؟! + عکس
افشار آن روزی که برای مقابله‌سازی با شعار «حب‌الحسین یجمعنا» توییت معروف خود را با استفاده از عبارت «حب الایران یجمعنا» منتشر می‌کرد، فکرش را هم نمی‌کرد روزی در آینده‌ای نزدیک برای کسب درآمد برود. (ادامه)
یک ویدئوی جنجالی؛ مهناز افشار برای همیشه از ایران رفت؟
در فضای مجازی ویدئویی در حال دست به دست شدن است که نشان می‌دهد مهناز افشار در یک برنامه استعدادیابی شبکه فارسی زبان خارج از کشور داور شده است. (ادامه)
مهناز افشار: شنیده‌ام که در ایران ممنوع الفعالیت هستم
مهناز افشار بازیگر سینما گفت: به من اعلام نشده که ممنوع الفعالیت هستم اما از صاحبان برخی فیلم های شنیده ام که در ایران ممنوع الفعالیت هستم.(ادامه)
حمایت مهناز افشار از کرد‌ها با لباس کردی +عکس
در مجموعه جدیدترین عکس های سلبریتی ها، مهناز افشار را در این تصویر می بینید. (ادامه)
واكنش مهناز افشار به سخنان پدر شوهر سابقش
(ادامه)
چهره جدید مهناز افشار بعد از طلاق +عکس
مهناز افشار عکسی از خودش با علی قربانزاده را در اینستاگرام منتشر کرده که نشان می‌دهد بعد از طلاق حالش خوب است. به گزارش شمال نیوز: سلفی جالب مهناز افشار با علی قربان زاده را می‌بینید. (ادامه)
دلتنگی مهناز افشار برای ایران
مهناز افشار با انتشار یک توئیت در صفحه شخصی‌اش از دلتنگی برای سینمای ایران و پیشنهادهای جدیدش نوشت.(ادامه)
مهناز افشار از همسرش طلاق گرفت
مهناز افشار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد. (ادامه)
 مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که دارای حاشیه‌های زیادی است اینبار با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامی خود گفته که به ایران برگشته است. جنجال جدید مهناز افشار این بار در جنگل‌های شمال
مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون که دارای حاشیه‌های زیادی است اینبار با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامی خود گفته که به ایران برگشته است.(ادامه)
خداحافظی مهناز افشار از توییتر: خسته شدم!
مهناز افشار که اظهارنظراتش در زمینه‌های مختلف همیشه با واکنش‌های زیادی مواجه می‌شود ظاهرا تصمیم گرفته دیگر در هیچ زمینه ای اظهارنظر نکند. (ادامه)
مهناز افشار در گفتگو با برنامه اینترنتی «کافه آپارات» از برخی حاشیه‌هایی که این روزها برایش به وجود آمده صحبت کرد. مهناز افشار: به خاطر پدر و مادرم به ایران برمی‌گردم
مهناز افشار در گفتگو با برنامه اینترنتی «کافه آپارات» از برخی حاشیه‌هایی که این روزها برایش به وجود آمده صحبت کرد.(ادامه)
در روزهای اخیر عکسی از ستاره سینمای ایران در شبکه اجتماعی منتشر شده که باعث ایجاد جنجال هایی شده است. عکس جنجالی از کشف حجاب مهناز افشار در آلمان
در روزهای اخیر عکسی از ستاره سینمای ایران در شبکه اجتماعی منتشر شده که باعث ایجاد جنجال هایی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است..... آخرین جزییات از پرونده شکایت طلبه مازندرانی از مهناز افشار
شمال نیوز : در حالیکه گفته می‌شد مهناز افشار به ایران بازگشته و مجددا به آلمان سفر کرده است، مشخص شد او هرگز پایش به ایران نرسیده است.....(ادامه)


این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست.
شلوغ‌کاری محسن تنابنده با اسم مهناز افشار
این روزها نام محسن تنابنده و «قسم» دومین فیلم او، به بهانه سروصدایی که تنابنده از ابتدای اکران فیلم راه انداخته، در صدر خبرهاست. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.419 seconds.